dc.contributor.author |
Карабін, Оксана Йосипівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-01T13:26:17Z |
|
dc.date.available |
2013-11-01T13:26:17Z |
|
dc.date.issued |
2008-09-30 |
|
dc.identifier.citation |
Карабін, О. Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів [Текст] / О. Карабін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол. : В.Кравець, В.Мадзігон, М.Фіцула [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2008. – № 7. – С. 100-102. |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3505 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/619 |
|
dc.description |
У статті проведено аналіз переваг предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів на основі літературних джерел і власного досвіду. |
|
dc.language.iso |
uk |
|
dc.publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
|
dc.title |
Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів |
|
dc.type |
Article |
|
dc.rights.holder |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
|