dc.contributor.author |
Дідора, Тарас Дмитрович |
|
dc.contributor.author |
Мохун, Сергій |
|
dc.contributor.author |
Іванко, Володимир |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T10:22:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T10:22:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-03 |
|
dc.identifier.citation |
Дідора, Т. Дидактичне забезпечення організації самостійної роботи студентів ВНЗ з теоретичної фізики / Т. Дідора, С. Мохун, В. Іванко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 128-134. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/72 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/591 |
|
dc.description.abstract |
З’ясовано особливості переходу навчання студентів на самостійну роботу. Досліджено умови наукової організації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти у контексті Болонського про-цесу. Наведено приклад створення інформаційно-навчального середовища для організації самостійної роботи студентів педагогічного університету з теоретичної фізики, розроблено методику його викори-стання під час самостійної та індивідуальної роботи студентів. |
en_US |
dc.description.abstract |
Выяснены особенности перехода учебы студентов на самостоятельную работу. Исследовано усло-вия научной организации самостоятельной работы студентов высших заведений образования в контекс-те Болонского процесса. Приведен пример создания информационно-учебной среды для организации само-стоятельной работы студентов педагогического университета с теоретической физики, разработана методика её использования во время самостоятельной и индивидуальної работы студентов. |
en_US |
dc.description.abstract |
The peculiarities of transition to self-training by students are found out. The conditions of scientific or-ganization of students’ self-training at institutes of higher education are probed. The example of created infor-matively-educational environment for organizing students’ self-training on theoretical physics in Pedagogical University is illustrated. The method of its usage in students’ self-training and individual work is developed. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
en_US |
dc.subject |
самостійна робота |
en_US |
dc.subject |
дистанційне навчання |
en_US |
dc.subject |
навчальне середовище |
en_US |
dc.subject |
Moodle |
en_US |
dc.title |
Дидактичне забезпечення організації самостійної роботи студентів внз з теоретичної фізики |
en_US |
dc.title.alternative |
Дидактическое обеспечение организации самостоятельной работы студентов вузов по теоретической физике |
en_US |
dc.title.alternative |
The didactic support of organization independent students’ work of institutes of higher education in theoretical physics sub-ject |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.rights.holder |
© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" |
uk |