Abstract:
|
Актуальність проекту зумовлена низкою аспектів. У рок-просторі Україні сьогодні працюють близько двох тисяч рок-гуртів, які не мають змоги себе презентувати на великій сцені, тому сьогодні залишаються так званим андеграундом. Цей термін не характеризує якість їхньої музики, радше вказує на обмежені можливості молодих музикантів у нашій країні. Андерграунд-музика залишається андерграундовою, допоки суспільство не володіє інформацією про неї та не намагається створити можливості, щоб музиканти мали змогу утримувати свою групу на достатньому рівні матеріально.
Інтернет-медіа «Крок у Рок» було створене 1 квітня 2011 року для підтримки, популяризації та просування української рок-сцени. Читачів журналу та веб-сайту в соціальній мережі «Вконтакті» сьогодні 13,5 тисяч, що вже вказує на актуальність спеціалізованого ресурсу про рок-музику на теренах України.
Спілкуючись з вітчизняними музикантами, такими як львівський гурт «Анна», київський «Морфін Саферінг», «Антитіла» і «Тінь сонця», тернопільський «Холодне сонце» та іншими маловідомими гуртами, ми виділили основні проблеми, з якими стикається середньостатистична рок-група в Україні: низький рівень поінформованості аудиторії про музичну рок-сцену; відсутність системної аналітичної інформації про розвиток рок-культури в Україні; відсутність площадок для реклами, яка розрахована на цільову аудиторію.
Також актуальність інтернет-медіа полягає у тому, щоб популяризувати рок-культуру не лише в межах регіональному та всеукраїнському рівнях, а й презентувати українську рок-музику на ринку СНГ. |