dc.contributor.advisor |
Studying project |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Палецька, Антоніна |
|
dc.date.accessioned |
2013-02-01T09:41:49Z |
|
dc.date.available |
2013-02-01T09:41:49Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/284 |
|
dc.description |
Розпочнемо з того, що чимало людей у світі мають проблеми зі слухом. Для хоча б часткового вирішення цієї проблеми потрібно вжити заходів. Посилаючись на таких дослідників як Рау, Родда, Бондара, Колупаєву , та ін., варто наголосити на надзвичайній актуальності теми проекту. Зикеєв, на приклад, стверджував, що формування у школярів, які погано чують, вмінь та навичок володіння мовленням може відбутися тільки на основі мовної практики, яка має проходити у спілкуванні з дітьми, які добре чують. Також доцільною є інклюзивна форма навчання. Та для втілення ідеї в життя і для застосувань пропонованих методик потрібно створити належні умови для навчання слабочуючих дітей, що і є ядром нашого проекту. Поряд з навчальними закладами розглядатиметься проблема створення закладів відпочинку для людей з вадами слуху з метою їх інтегрування у суспільство. |
uk |
dc.description.abstract |
Актуальність проекту полягає у створенні належних умов життя для слабочуючих людей. Перш за все потрібно починати з того, що кожна дитина має право знати чудо звуків. Доцільно розпочати з обов’язкового проведення аудіометрії новонароджених. Надалі таким дітям потрібно надати допомогу сурдопедагога, а вже потім говорити про створення спеціалізованих шкіл. Діти з вадами слуху повинні розвиватися всебічно, тому актуальним є створення гуртків та закладів, де вони могли б також спілкуватися з дітьми, що не мають вад слуху, щоб не почувати себе відштовхнутими суспільством. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
чути освіта розвиток сурдопедагогіка |
uk |
dc.title |
Мистецтво бути почутим |
uk |
dc.type |
Studying project |
uk |
dc.contributor.supervisor |
Романишин, Оксана Ярославівна |
|