Підходи та особливості сучасної stem-освіти

DSpace/Manakin Repository

Підходи та особливості сучасної stem-освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Балик, Надія Романівна
dc.contributor.author Шмигер, Галина Петрівна
dc.contributor.author Nadiia Balyk en
dc.contributor.author Galina Shmyger en
dc.date.accessioned 2017-12-12T17:47:02Z
dc.date.available 2017-12-12T17:47:02Z
dc.date.issued 2017-09
dc.identifier.issn 2413-1571
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1002
dc.description.abstract У статті розглянуто основні особливості сучасної STEM-освіти: інтегроване навчання, розвиток навичок критичного мислення та вирішення проблем, активна комунікація і командна робота, креативні та інноваційні підходи до створення проектів, підготовка дітей до технологічних інновацій життя, застосування науково-технічних знань у реальному житті. Проаналізовано теоретико-методологічні засади створення моделі STEM-освіти, що полягають у переході від традиційного навчання до інноваційного шляхом використання проектного, практико-орієнтованого навчання, перевернутого та змішаного навчання, хмарних технологій та технології WEB 2.0, мейкерства. Визначено перспективні кроки впровадження STEM-навчання у Тернопільському національному педагогічному університеті, одним із яких було створення STEM-центру «Цифрові ерудити» при кафедрі інформатики та методики її викладання. Завдяки роботі STEM-центру стало можливим поширення інноваційного педагогічного досвіду та освітніх технологій в галузі STEM; формування професійного самовизначення і професійного вибору в учнів; популяризація STEM-професій, підтримка обдарованих учнів, залучення молоді до творчої та дослідної діяльності. uk
dc.description.abstract The article describes the main features of modern STEM education: integrated learning, development of critical thinking skills and problem solving, active communication and teamwork, creative and innovative approaches to create projects, preparing children for the technological innovation of life, the application of scientific and technological knowledge in real life . Analyzed theoretical-methodological bases of creation of model of STEM education, namely the transition from traditional teaching to innovative by using design, practice-based learning, flipped and blended learning, cloud computing and WEB 2.0 technology, making. Identified promising steps of introducing STEM education in the Ternopil national pedagogical University, one of which was the creation of a STEM center, "Digital scholars" at the Department of Informatics and its teaching methods. Thanks to the work of the STEM center, made possible the dissemination of innovative teaching practices and educational technologies in STEM; formation of professional identity and professional choices of students; promotion of STEM-based professions, support for gifted students, attracting young people to creative and research activities en
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Фізико-математична освіта uk
dc.subject STEM-освіта, STEM-навчання, STEM-центр, модель STEM-освіти, STEM-компетенції, педагогічний університет uk
dc.title Підходи та особливості сучасної stem-освіти uk
dc.title Approaches and features of modern stem-education. en
dc.type Article uk


Files in this item

Files Size Format View
Balyk_Shmyger_STEM.pdf 444.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics