dc.contributor.author |
Балик, Надія Романівна |
|
dc.contributor.author |
Шмигер, Галина Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-01T16:36:26Z |
|
dc.date.available |
2016-03-01T16:36:26Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.issn |
2311-4509 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/961 |
|
dc.description.abstract |
У статті з’ясовано, що сучасні програми професійної підготовки студентів ґрунтуються на формуванні компетентностей, зокрема інформаційних та соціальних компетентностей; проаналізовано досвід професійної підготовки майбутніх педагогів у галузі інформаційно-комунікаційних технологій; розглянуто організаційно-змістові питання професійної підготовки студентів у галузі інформаційно-комунікаційних технологій. З’ясовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх педагогів, зміст інформаційних та соціальних компетентностей. Особливу увагу приділено дослідженню і обґрунтуванню методології інформаційних та соціальних компетентностей. Апробовано методи навчання з допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, що стимулюють у студентів розвиток навичок XXI століття через розв’язування проблем з життя практичного характеру шляхом розробки соціально-орієнтованих проектів. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
інформаційна компетентність, соціальна компетентність, вища педагогічна освіта, педагогічні умови, соціально-орієнтовані проекти |
uk |
dc.title |
Формування інформаційних та соціальних компетентностей студентів з метою їх професійної підготовки у педагогічному університеті |
uk |
dc.type |
Article |
uk |