Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів

DSpace/Manakin Repository

Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів

Show full item record

Title: Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів
Author: Карабін, Оксана Йосипівна
Description: У статті проведено аналіз переваг предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів на основі літературних джерел і власного досвіду.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3505
http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/619
Date: 2008-09-30


Files in this item

Files Size Format View Description
Karabin_Oksana.pdf 195.3Kb PDF View/Open Основна стаття

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics