До питань упровадження дистанційного навчання та ролі оцінного фрейму

DSpace/Manakin Repository

До питань упровадження дистанційного навчання та ролі оцінного фрейму

Show simple item record

dc.contributor.author Завадський, Юрій Романович
dc.contributor.author Дудін, Олександр Валерійович
dc.date.accessioned 2013-11-01T13:24:54Z
dc.date.available 2013-11-01T13:24:54Z
dc.date.issued 2011-03
dc.identifier.citation Завадський, Ю. До питань упровадження дистанційного навчання та ролі оцінного фрейму / Ю. Завадський, О. Дудін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 159-165.
dc.identifier.uri http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/82
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/605
dc.description Представлено рекомендації щодо організації дистанційного навчання та ролі програмного забез-печення. Охарактеризовано систему дистанційного навчання Moodle, а також технології Веб 2.0. З’ясовано переваги та недоліки впровадження дистанційного навчання. Висвітлено питання про авто-рські права під час впровадження електронних курсів. Розглянуто основні принципи та методи підвищення мотивації у студентів.
dc.description Представлены рекомендации по организации дистанционного обучения и роли программного обе-спечения. Охарактеризована система дистанционного обучения Moodle, а также технологии Веб 2.0. Выяснено преимущества и недостатки внедрения дистанционного обучения. Рассмотрены вопросы ав-торских прав при внедрении электронных курсов. Рассмотрены основные принципы и методы повыше-ния мотивации у студентов
dc.description Recommendations for distance education and the role of software are presented. The Moodle system of distance learning, as well as Web 2.0 technology are charactirized. The advantages and disadvantages of dis-tance learning implementation are discussed. The copyright question of implementation the electronic resources is highlighted. The basic principles and methods of increasing students’ motivation are shown.
dc.language.iso uk
dc.publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
dc.subject технології Веб 2.0
dc.subject система Moodle
dc.title До питань упровадження дистанційного навчання та ролі оцінного фрейму
dc.title.alternative К вопросам внедрения дистанционного обучения и роли оценочного фрейма
dc.title.alternative Questions of the implementation of distance learning and the role of estimated frame
dc.type Article
dc.rights.holder © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка


Files in this item

Files Size Format View
Zavadskuj_Dudin.pdf 242.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics