Інституційний репозитарій: можливості застосування у навчальному процесі

DSpace/Manakin Repository

Інституційний репозитарій: можливості застосування у навчальному процесі

Show simple item record

dc.contributor.author Олексюк, Василь Петрович
dc.contributor.author Олексюк, Олеся Романівна
dc.date.accessioned 2013-01-20T20:01:08Z
dc.date.available 2013-01-20T20:01:08Z
dc.date.issued 2012-12
dc.identifier.citation Олексюк В. П. Інституційний репозитарій: можливості застосування у навчальному процесі. [Електронний ресурс]/ В. П. Олексюк, О. Р. Олексюк // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2012. — №6. — Режим доступу до журн.: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/755 uk
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/183
dc.description.abstract У статті на основі аналізу довідкової та наукової літератури розглянуто понятійний апарат, пов’язаний з електронними бібліотеками. Розглянуто особливості вживання у сучасних дослідженнях поняття «інституційний репозитарій». Визначено аспекти застосування інституційного репозитарію у ВНЗ (як сховища наукових та навчальних матеріалів, як засобу їх поширення у корпоративній мережі та Інтернеті, як засобу організації діяльності студентів, як об’єкту вивчення). Розроблено структуру фондів та колекцій інституційного репозитарію фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Описано досвід впровадження у навчальний процес системи DSpace. uk
dc.description.abstract В статье на основе анализа справочной и научной литературы рассмотрены понятийный аппарат, связанный с электронными библиотеками, в частности проанализировано понятие «институциональный репозитарий». Определены аспекты применения институционального репозитария в вузе (как хранилища научных и учебных материалов, как средства их распространения в корпоративной сети и Интернете, как средства организации деятельности студентов, как объекта изучения). Проанализированы основные результаты учебной и научной деятельности будущего учителя информатики. Разработана структура фондов и коллекций институционного репозитария физико-математического факультета Тернопольского национального педагогического университета имени Владимира Гнатюка. Описан опыт внедрения в учебный процесс системы DSpace ru
dc.description.abstract The article investigated the concept of «institutional repository» and determined the aspects of institutional repositories in higher education. Institutional Repositories are information systems that allow preserving, storing and disseminating scientific knowledge produced in higher education and scientific research institutions. This study presented the main aspects using institutional repositories in educational process (such as storage of scientific and educational information, means of organization activity of students, object of studying). This article produced the structure of communities and collections of the institutional. It is described the experience of implementing of DSpace in the learning process en
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" uk
dc.relation.ispartofseries КІ;2012
dc.subject навчання uk
dc.subject майбутній вчитель інформатики uk
dc.subject інституційний репозитарій uk
dc.subject система DSpace uk
dc.title Інституційний репозитарій: можливості застосування у навчальному процесі uk
dc.title.alternative Институционный репозитарий: возможности применения в учебном процессе ru
dc.title.alternative Institutional repository: employment in education en
dc.type Article uk


Files in this item

Files Size Format View Description
755-2532-1-PB.pdf 209.5Kb PDF View/Open Основна стаття

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics