dc.contributor.author |
Скасків, Ганна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-31T10:43:18Z |
|
dc.date.available |
2021-05-31T10:43:18Z |
|
dc.date.issued |
2021-05-31 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1199 |
|
dc.description.abstract |
У статті описано можливості використання ігрових технологій в освітньому процесі при підготовці інженерів ігрових проєктів спеціальності Game Study на фізико-математичному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Подано ряд прикладів практичного впровадження гейміфікації та представлено її вплив на формування професійних компетентностей майбутніх фахівців у сфері ігрових технологій, на їх навички ефективного використання мультимедійних технологій, штучного інтелекту у процесі навчання у закладах вищої освіти. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
інженерія ігрових проєктів |
uk |
dc.title |
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ ІГРОВИХ ПРОЄКТІВ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |