НАСКРІЗНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

DSpace/Manakin Repository

НАСКРІЗНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Барна, Ольга Василівна
dc.contributor.author Балик, Надія Романівна
dc.contributor.author Шмигер, Галина Петрівна
dc.date.accessioned 2020-06-28T16:25:12Z
dc.date.available 2020-06-28T16:25:12Z
dc.date.issued 2020-06-28
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1155
dc.description Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення». Тернопіль: ТНПУ. 2020. 162с. uk
dc.description.abstract У статті розглядається процес формування цифрової компетентності майбутніх педагогів через системний підхід, який запроваджений у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject цифрова компетентність uk
dc.subject майбутні педагоги uk
dc.title НАСКРІЗНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ uk
dc.type Article uk


Files in this item

Files Size Format View
Барна 85.pdf 392.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics