dc.contributor.author |
Балик, Надія Романівна |
|
dc.contributor.author |
Шмигер, Галина Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-09T09:19:32Z |
|
dc.date.available |
2019-07-09T09:19:32Z |
|
dc.date.issued |
2017-04 |
|
dc.identifier.citation |
Молодий вчений. — 2017. — №4, c. 347-350 |
uk |
dc.identifier.issn |
2304-5809 (print) |
|
dc.identifier.issn |
2313-2167 (online) |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1114 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто понятійний апарат у сфері освіти дорослих, узагальнено існуючі підходи до
організації навчання протягом життя. Висвітлено деякі аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у педагогічному університеті. Модель побудована на основі узагальнення зарубіжного досвіду
організації освіти дорослих та його адаптації до реалій українського університету. Однією з умов науковоорганізованої та теоретично обґрунтованої системи навчання протягом життя є організація smart-простору
в університеті. Основні складові smart-університету: LMS-сервери, хмарні технології, університетський
цифровий репозитарій, Wiki-портал. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Молодий вчений : наук. журн. – Херсон: Гельветика, 2017 |
uk |
dc.subject |
модель, навчання протягом життя, навчання дорослих, неперервна освіта, smart-університет |
uk |
dc.title |
Аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у smart-університеті |
uk |
dc.title.alternative |
Aspects of lifelong learning model implementation in smart-university |
uk |
dc.title.alternative |
Аспекты внедрения модели обучения в течение жизни в smart-университете |
uk |
dc.type |
Article |
uk |