Кейс як один із методів підготовки майбутніх учителів до реалізації інтегрованого підходу в освіті

DSpace/Manakin Repository

Кейс як один із методів підготовки майбутніх учителів до реалізації інтегрованого підходу в освіті

Show simple item record

dc.contributor.author Балик, Надія Романівна
dc.contributor.author Шмигер, Галина Петрівна
dc.contributor.author Барна, Ольга Василівна
dc.date.accessioned 2019-06-30T16:44:06Z
dc.date.available 2019-06-30T16:44:06Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.citation Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог нової української школи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 20-21 травня 2019 року, м. Тернопіль, – Тернопіль: ТНПУ імені Володимира Гнатюка, 2019. – С. 209-212. uk
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1109
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Тернопільський національний педагогічний університет uk
dc.title Кейс як один із методів підготовки майбутніх учителів до реалізації інтегрованого підходу в освіті uk
dc.type Article uk


Files in this item

Files Size Format View
Кейс як один із ... аного підходу в освіті.pdf 310.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics