dc.contributor.author |
Генсерук, Галина Романівна |
|
dc.contributor.author |
Бойко, Марія |
|
dc.contributor.author |
Залюбовська, Людмила |
|
dc.contributor.author |
Олійник, Людмила |
|
dc.date.accessioned |
2012-11-20T06:53:52Z |
|
dc.date.available |
2012-11-20T06:53:52Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Використання методу проектів під час вивчення курсу "СІТ в навчальному процесі" студентами філологічного факультету та факультету іноземних мов / Г. Генсерук, М. Бойко, Л. Залюбовська, Л. Олійник // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 114-120. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/108 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто основні підходи щодо організації навчальній діяльності студентів з використанням методу проектів, визначено вимоги до використання методу проектів у навчальній діяльності студен-тів та класифікацію проектів, проаналізовано сутність та структуру освітніх веб-ресурсів, шляхи їх використання майбутніми учителями в професійній діяльності, наведено приклади освітніх ресурсів, створених студентами під час проходження комп’ютерної практики. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Рассмотрены основные подходы к организации учебной деятельности студентов с использовани-ем метода проектов, определены требования к использованию метода проектов в учебной деятельно-сти студентов и классификацию проектов, проанализированы сущность и структуру образовательных веб-ресурсов, пути их использования будущими учителями в профессиональной деятельности, приведены примеры образовательных ресурсов, созданных студентами во время прохождения компьютерной практики |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The main learning approaches with the usage of the project method are discussed; the requirements for the method in students’ learning process and the classification of projects are determined; the essence and struc-ture of educational web resources and their usage in professional activities of future teachers are analyzed; ex-amples of educational resources created by students during the computer practice are given. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
КІ;2012 |
|
dc.subject |
сервіси Web 2.0 |
uk_UA |
dc.subject |
блог |
uk_UA |
dc.subject |
метод проектів |
uk_UA |
dc.title |
Використання методу проектів під час вивчення курсу "СІТ в навчальному процесі" студентами філологічного факультету та факультету іноземних мов |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Использование метода проектов при изучении курса «Сит в учебном процессе» студентами филологического факультета и факультета иностранных языков |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Using the projects method in course of «Sit in the educational process» by the students of philology faculty and foreign languages faculties |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |