Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосуванню хмарних технологій

DSpace/Manakin Repository

Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосуванню хмарних технологій

Show full item record

Title: Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосуванню хмарних технологій
Author: Рамський, Юрій Савіянович; Олексюк, Василь Петрович
Abstract: У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування хмарних технологій. Автором, на основі аналізу науково-методичної літератури, уточнено основні складові соціально-професійних компетентностей щодо застосування. Запропоновано засади відповідної підготовки майбутніх учителів інформатики – систематичність, поетапність, неперервність. У зв’язку з цим запропоновано етапи застосування технологій хмарних обчислень: як засобу організації навчально-пізнавальної діяльності, як об’єкта вивчення, як засобу розробки інформаційно-освітніх ресурсів. Особливу увагу приділено проектним методикам організації навчання у процесі застосування академічних хмарThe article explores the concept of using cloud computing during the training process of future computer science teachers. The author defines the scientific and methodical principles of formation of future computer science teachers’ professional competencies in the field of cloud computing –- continuity and graduality. The research deals with the main components of the social and professional competency of computer science teachers. The author paid special attention to the project methods of teaching cloud technologiesВ статье рассмотрена проблема подготовки будущих учителей информатики к применению облачных технологий. Автором, на основе анализа научно-методической литературы, уточнены основные составляющие социально-профессиональных компетенций по применению. Предложено основы соответствующей подготовки будущих учителей інформатики – систематичность, поэтапность, непрерывность. В связи с этим предложено этапы применения технологий облачных вычислений: как средства организации учебно-познавательной деятельности, как объекта изучения, как средства разработки информационно-образовательных ресурсов. Особое внимание уделено проектным методикам организации обучения в процессе применения академических облаков
URI: http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1062
Date: 2018


Files in this item

Files Size Format View Description
Ramskyj_Oleksiuk_2018.pdf 318Kb PDF View/Open Основний текст статті

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics