Формування інформаційно-освітнього простору курсу «СІТ в навчальному процесі» для студентів непрофільних спеціальностей з використанням технологій веб 2.0

DSpace/Manakin Repository

Формування інформаційно-освітнього простору курсу «СІТ в навчальному процесі» для студентів непрофільних спеціальностей з використанням технологій веб 2.0

Show simple item record

dc.contributor.author Балик, Надія Романівна
dc.contributor.author Шмигер, Галина Петрівна
dc.date.accessioned 2012-11-18T08:00:01Z
dc.date.available 2012-11-18T08:00:01Z
dc.date.issued 2010-03
dc.identifier.citation Балик, Н. Р. Формування інформаційно-освітнього простору курсу "СІТ в навчальному процесі" для студентів непрофільних спеціальностей з використанням технологій Веб 2.0 / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 140-146. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/105
dc.description.abstract У статті проаналізовано актуальність використання технологій Веб 2.0 при створенні навчальних курсів у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Встановлено, що прикладів систематичного їх використання у ВНЗ поки небагато. Доведено, що для формування сучасного інформаційно-освітнього простору доцільно дотримуватися принципів суб’єктності, надлишковості та співробітництва. Запропоновано авторський погляд щодо методології формування інформаційно-освітнього простору курсу «СІТ у навчальному процесі» з використанням технологій Веб 2.0. uk_UA
dc.description.abstract В статье проанализирована актуальность использования технологий Веб 2.0 при создании учебных курсов в высших учебных заведениях (ВУЗ). Установлено, что примеров систематического их использования в вузах пока не много. Доказано, что для формирования современного информационно-образовательного пространства целесообразно придерживаться принципов субъектности, избыточности и сотрудничества. В статье предложен авторский взгляд относительно методологии формирования информационно-образовательного пространства курса «СИТ в учебном процессе» с использованием технологий Веб 2.0. uk_UA
dc.description.abstract The article analyzed the relevance of Web 2.0 technologies to create training courses in higher education (university). Found that systematic examples of their use in high schools has not much. Proved that for the formation of modern information and educational space appropriate to the principles of subjectivity, redundancy and collaboration. The authors propose the author’s opinion regarding the methodology of information and education area course «SIT in the learning process» with the use of Web 2.0 technologies. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка uk_UA
dc.subject принцип суб’єктності uk_UA
dc.subject принцип надлишковості uk_UA
dc.subject принцип співробітництва uk_UA
dc.subject інформаційно-освітній простір uk_UA
dc.title Формування інформаційно-освітнього простору курсу «СІТ в навчальному процесі» для студентів непрофільних спеціальностей з використанням технологій веб 2.0 uk_UA
dc.title.alternative Формирование информационно образовательного пространства курса «СИТ в учебном процессе» для студентов непрофильных специальностей с использованием технологий веб 2.0 uk_UA
dc.title.alternative Forming of informatively educational space of course of «SIT in educational process» for students of specialities of untypes with the use of technologies of veb 2.0 uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

Files Size Format View Description
Baluk_Shmuger.pdf 315.3Kb PDF View/Open Стаття

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics