dc.contributor.author |
Балик, Надія Романівна |
|
dc.contributor.author |
Шмигер, Галина Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-12-13T13:05:22Z |
|
dc.date.available |
2017-12-13T13:05:22Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.issn |
2307–9851 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1012 |
|
dc.description |
The models of e-learning introduction in higher educational establishments are shown in the article. Model by B. Khan as a successful strategic model of e-learning in higher educational establishments is given attention in the article. The essence of e- learning structure which includes such components as institution, management, technology, pedagogics, ethnics, design, resource support and estimation is shown. The experience of distance course development «The technologies of distance online learning» using the LMS Moodle platform for the professional teachers’ training of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatiuk. |
uk |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто моделі впровадження електронного навчання у вищих навчальних закладах. Виокремлено гексагональну модель Б. Хана як вдалу модель стратегії електронного навчання у вищому педагогічному навчальному закладі. Розкрито сутність структури e-learning, що включає компоненти: інституція, менеджмент, технологія, педагогіка, етика, дизайн, ресурсна підтримка, оцінювання. Описано досвід розгортання дистанційного курсу «Технології дистанційного он-лайн навчання» на платформі LMS Moodle з метою професійного підвищення кваліфікації викладачів Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка у галузі e-learning. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Комп’ютер в школі і сім’ї. – Київ |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
№2(130); |
|
dc.subject |
електронне навчання, дистанційне навчання, моделі навчання, підвищення кваліфікації викладачів, LMS Moodle |
uk |
dc.title |
Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті |
uk |
dc.type |
Article |
uk |