Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті

DSpace/Manakin Repository

Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті

Show full item record

Title: Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті
Author: Балик, Надія Романівна; Шмигер, Галина Петрівна
Abstract: У статті розглянуто моделі впровадження електронного навчання у вищих навчальних закладах. Виокремлено гексагональну модель Б. Хана як вдалу модель стратегії електронного навчання у вищому педагогічному навчальному закладі. Розкрито сутність структури e-learning, що включає компоненти: інституція, менеджмент, технологія, педагогіка, етика, дизайн, ресурсна підтримка, оцінювання. Описано досвід розгортання дистанційного курсу «Технології дистанційного он-лайн навчання» на платформі LMS Moodle з метою професійного підвищення кваліфікації викладачів Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка у галузі e-learning.
Description: The models of e-learning introduction in higher educational establishments are shown in the article. Model by B. Khan as a successful strategic model of e-learning in higher educational establishments is given attention in the article. The essence of e- learning structure which includes such components as institution, management, technology, pedagogics, ethnics, design, resource support and estimation is shown. The experience of distance course development «The technologies of distance online learning» using the LMS Moodle platform for the professional teachers’ training of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatiuk.
URI: http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1012
Date: 2016


Files in this item

Files Size Format View
Article Balyk_Shmyger_model_e-lear.pdf 685.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics