dc.contributor.author |
Балик, Надія Романівна |
|
dc.contributor.author |
Шмигер, Галина Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-12-12T17:34:09Z |
|
dc.date.available |
2017-12-12T17:34:09Z |
|
dc.date.issued |
2017-04 |
|
dc.identifier.issn |
2304-5809 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1001 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто понятійний апарат у сфері освіти дорослих, узагальнено існуючі підходи до організації навчання протягом життя. Висвітлено деякі аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у педагогічному університеті. Модель побудована на основі узагальнення зарубіжного досвіду організації освіти дорослих та його адаптації до реалій українського університету. Однією з умов науково-організованої та теоретично обґрунтованої системи навчання протягом життя є організація smart-простору в університеті. Основні складові smart-університету: LMS-сервери, хмарні технології, університетський цифровий репозитарій, Wiki-портал |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
«Young Scientist» |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
№ 4 (44); |
|
dc.subject |
модель, навчання протягом життя, навчання дорослих, неперервна освіта, smart-університет |
uk |
dc.title |
Аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у smart-університеті |
uk |
dc.type |
Article |
uk |