Аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у smart-університеті

DSpace/Manakin Repository

Аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у smart-університеті

Show simple item record

dc.contributor.author Балик, Надія Романівна
dc.contributor.author Шмигер, Галина Петрівна
dc.date.accessioned 2017-12-12T17:34:09Z
dc.date.available 2017-12-12T17:34:09Z
dc.date.issued 2017-04
dc.identifier.issn 2304-5809
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1001
dc.description.abstract У статті розглянуто понятійний апарат у сфері освіти дорослих, узагальнено існуючі підходи до організації навчання протягом життя. Висвітлено деякі аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у педагогічному університеті. Модель побудована на основі узагальнення зарубіжного досвіду організації освіти дорослих та його адаптації до реалій українського університету. Однією з умов науково-організованої та теоретично обґрунтованої системи навчання протягом життя є організація smart-простору в університеті. Основні складові smart-університету: LMS-сервери, хмарні технології, університетський цифровий репозитарій, Wiki-портал uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher «Young Scientist» uk
dc.relation.ispartofseries № 4 (44);
dc.subject модель, навчання протягом життя, навчання дорослих, неперервна освіта, smart-університет uk
dc.title Аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у smart-університеті uk
dc.type Article uk


Files in this item

Files Size Format View
Balyk_Shmyger_SMART.pdf 624.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics